Ännu ett försök att rensa hjärnan!!

Jag ska ge mitt bloggande en ny chans, här... Hoppas jag kan vara jag, vill få ut allt, kunna skriva precis vad jag tänker, oberoende av andra människors åsikter, för det är nog precis vad jag vill få ur mej, och bli av med!!
Är ganska extrem, och så sjukt trött på andra människors tafatthet och avundsjuka! Jag vill bara vara, precis som jag är, glad & fylld av galna drömmar...

Det kommer alltid finnas folk som kommenterar, klankar ner, hittar fel, dömer, klagar och är bittra! Har tröttnat på energitjuvar, jag har insett att allt dåligt som andra människor försöker lasta över på mej är avundsjuka och brist på självförtroende, dom vill vara som jag : ), fullt förståeligt, för jag har ett underbart, kul liv, iaf så länge jag själv får styra över det...

Jag avlägsnar alla bitterfittor & surpuppor ur mitt liv...

Detta är inte ens början : O!!!!!!!!!!!!

Bara Vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0