Inte Alla Bestick I Lådan...

Har haft en bra helg... Varit ifrån mitt gamla umgänge ett tag nu, och det känns faktiskt skönt!! Vi har nog gått lite på varandras nerver nu ett tag, ingenting är lika roligt längre, glädje har blivit slentrian! Känner mej så trött, behöver en nytändning, och den är på väg, ska bli otroligt skönt faktiskt!!

På vägen hem i Lördags natt stannar jag till för att köpa lite nattmat på ett ställe, när jag står och betalar kommer ett gäng killar i 20-års åldern in & ska äta, & av någon jävligt märklig anledning känner en av dom att han har rätt & ta på min rumpa, antagligen för att imponera på sina sk. vänner...
Han kunde inte valt ett sämre tillfälle, jag är så vansinnigt anti människor som inte visar mej respekt och hänsyn nuförtiden, så jag frågade honom varför, varpå han fnissar stolt, och jag ger honom en örfil, fast det hade kännts bättre med en rejäl käftsmäll... Jag vet, det löser inget, men jag orkar inte ens försöka förklara någonting för en så´n idiot längre. Det borde vara så enkelt; rör INTE min kropp, men vissa personer har bara inte alla besticken i lådan, så jag ger tillbaka med samma mynt nu!!! Ouppfostrad? Inte fan vet jag, och jag tänker inte ta konsekvenserna av någon annan persons idiotiska handlande heller...

Idag ska jag göra så lite som möjligt, i det här pissvädret vill jag inte vara ute! Film & mys är en bra dagsplan!

Tjo!!

Bara Vara, verkligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0