Bored!!!!!!!!!!!!

Inget nytt idag heller, är gift med min telefon för tillfället, och uttråkad till max. Vill att något ska hända, går omkring här & småtjurar, men det blir knappast mer spännande för det. Det blir ju vad man gör det till ; ), så jag kan inte klandra någon annan än mej själv.

Har ägnat halva eftermiddagen åt "fönstershopping" här på nätet, kliar i fingrarna av allt jag vill klicka ner i kundvagnen, självplågeri kallas det, men min fantasi sträcker sej inte längre för tillfället.
Läst en massa fina bloggar oxå, inspireras och fascineras över många modebloggar, och önskar att jag hade ett klädkonto på ca 50 000 kr/månad, ha ha, jag skulle bli så stirrig & till mej att jag skulle behöva byta kläder säkert 5 gånger om dagen för att verkligen hinna visa upp och använda allt ordentligt : ).

Nä, helst av allt skulle jag sitta på en strand, gärna på något turistigt slappt ställe, med härliga och roliga människor omkring mej, på ett sjuhelsikes partyhumör till tonerna av riktigt grym partymusik....

Ja, jag är sjukt uttråkad, imorgon ska jag banne mej köpa en trisslott!

Ha en bra kväll!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0