Egenvård!



Egenvårdsdag!!!

Gick en lång runda när jag vaknade i morse. Har målat naglarna, gjort ett fotbad, lagt ansiktsmask, bubblat i karet...
Det är det lilla som gör det stora!

Solen skiner, jag är lycklig och uppåt idag, inväntar fortfarande vissa besked, men har jag bestämt mej för att lägga det på hyllan över helgen : )

Runt 20 grader!!!!!  Halleluja vad jag ska njuta, lyssna på bra musik, umgås med några vänner, grilla och kanske dricka lite vin. Har överhuvudtaget inte planerat någonting annat, ska bara ta dessa dagar som dom kommer!

Hittade den här gamla låten, barndomsminnen poppar i takt med vårkänslorna, så nice!!

Hoppas ni får en jättehärlig dag!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0