Lust!

Har fått en enorm lust att aktivera mej, hitta på mycket roliga saker, utan att det ska behöva innebära fest... Vill ha kul utan alkohol, är faktiskt ganska trött på att det alltid ska vara party när man ska umgås. Så är det verkligen i min umgängeskrets. Jag känner att det är länge sedan jag faktiskt förde ett riktigt samtal med någon, och det är ju helt galet. Jag har så mycket människor runt mej hela dagarna, men inget "riktigt", svårt att förklara.

Kvällen ska avnjutas till "Hjälp, jag är med i en japansk tv-show". Riktigt kul program, jag tycker att Carolina är en fantstisk programledare och person, hon gör det mesta intressant att kolla på...

Ha en trevlig kväll allihop!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0