Måndag : )

Skönt att helgen äntligen är över, är jag den enda att tycka det? Ny vecka, nya tag, härligt...
Städning står på schemat idag. Riktigt tråkigt, men skönt när det är gjort. Hoppas på att solen ska hålla sej framme, isf blir det att sitta ute i eftermiddag med kaffe och bra musik i ipoden!

Väntar och hoppas på besked inför framtiden, känns lovande, men jag ropar inte hej innan jag kommit över bron. Om allt går som jag önskar så kommer jag få en härlig sommar. Jag hoppas och längtar.
På fredag fylls kontot upp, sugen på att shoppa nya, fina sommarkläder! Allt nytt som har kommit in får mej att sukta varje gång jag passerar en affär : )!
Jag tror alla tjejer har det inpräntat i generna på något vis, ha ha!

Hoppas ni får en trevlig dag!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0