Roliga vänner sökes!!

Jag är så jävla bitter idag, usch! Tänker ta det tillfället i akt och rensa hemma. Denna dag ska jag hålla mej undan för att bespara min omgivning denna bittra attiyd. Självinsikt har jag i alla fall!

Behöver omge mej med nytt folk, roliga inspirerande människor. Det är sådan jag är egentligen, men det har legat undanskuffat länge nu, dags att "damma av" mitt gamla jag & plocka fram energin. Det är så mycket jag skulle vilja förändra, jag har så många drömmar, planer, det är så mycket jag vill, vad fan hände på vägen?

Det kanske trots allt är så att jag skulle behöva röra på mej, byta miljö och upptäcka annat, läget här känns uttömt och oinspirerande, hur jag än försöker ändra på ngt så verkar det gå tillbaka av sej självt igen, gamla rutiner och gammalt tänk är inpräntat, det är nästan onormalt att bryta mönster, det passar sej icke och jag = arrrrghhh....

Bättre att skriva ner än att skrika ut?!

Rensning på to-do-listan.... Nu jäklar!

Ha det!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0